Monday 28 November 2011

3 bulan cuti

cerita bab cuti,meh aku cerita pasal kerja...
b4 aku sambung blajar kt UIA..ak kerja kt KFC
kt Melaka..ak start keje bln 1 sampai smggu b4 masuk UIA..



inilah pakcik KFC...hehe..

banyak gk la aku belajar..buat burger,tp paling aku ta suke buat pancake,twister,pocket...
cm shitttt...payah....macam2 na kene letak...arrrggghghhhhghghghghgh
mule2 masuk tu jd CSC...alaaa...yg keje kemas meje,mop lantai,sapu lantai tu laaaa...
a week later ak cashier...part yg memerlukan kekuatan mental tahap  20..
customer cam laha**t...haha...soryyy jeee...
skg ni pon ak keje KFC gk..
tp da tukar department laen....
ak jd BACKUP...
hmmm...yg wt burger,cheezy wedges,pocket,twister...n macam2 ag la...
tp byk2 department..BACKUP paling best...ley makan...bila2 pon boley...
hoho...tp gaji ta la byk sangat...ok la for me...
(bersyukur)hahahah....
kalau na tahu nilah KFC...

ha! ni la first company yg bayar gaji aku...
hmmmm....gado ngn customer biasela an...
haha...
name pon panas baran...
seb baek customer tu ta makan chicken thong...haha
gase na suap2 je lam mulut dorg...
dah la nga busy...
ley plak byk songeh...
nak itu la nak ini lah...
tak nak itu la tak nak ini lah...
dia pikir dia sorg je customer kt situ..
kt blakang dia beratur agi customer
ha...ni saje letak..

No comments:

Post a Comment