Sunday 25 March 2012

minta izin

hayya...lama sudah tak update..hmm..based on the title ..nak cerita sikit betapa pentingnya minta izin..
kisah benar yg jadi kat aku..cmni ceritanya..13.3.2012 aku patah kaki coz main rugby..time training..now dah dekat 2minggu aku kat rumah..terlantar cm orang nak mati..aku dah beli lah macam2 nak prepare for the game bfore injured..beli but rugby,tight(betol ke eja),jersi..so aku tak boleh la nak pakai semua yg aku beli tu sebab tak dapat main coz injured..so barang2 tu aku biar la dlm locker kt uia...so satu hari someone called me..dia telled me that somone pkai jersi aku tuh..perggghhh...gase cam nak duku2 kepala orang tu..tahu lah aku tengah sakit..takyah lah buat aku cmni..mentang2 aku tak boleh buat apa2..sedap hati kau je nak buat sukahati kau..dah la buka locker aku tak bagitahu..kau rembat pulak baju aku buat main bola dengan maen rugby..susah sangat ke nak minta izin daripada aku????susah ea???kalau zaman batu dulu ye lah susah..ni senang je..kau antar je mesej kat aku bgtau yg kau pinjam jersi aku..kan senang..satu sen je kot..kau mesej awek kau lame2 boleh pulak..huh..padan lah kalah teruk!!!kau tahu tak!!!baju tuh aku tak pakai2 lagi!!!weyh!! aku beli lah baju tuh!!kau pulak senang2 nak pakai..tak bagi tahu plak tu...ok lah..papehal minta izin lah dulu cibai...

No comments:

Post a Comment