Saturday 23 February 2013

problemo akibat scrapbook

assalamualaikum semua.

disini saya ingin meluahkan sikit perasaan saya yang kecewa dgn perangai kawan2 yang sepatutnya menfokuskan pemikiran dan fizikal mereka untuk menyiapkan scrapbook ini..anda berpenat lelah demi melancarkan perjalanan program RAFEST.tetapi anda lupa bahwasanya program dan penyertaan anda untuk itu tidak dilihat oleh lecturer dan tidak mempengaruhi pointer dan carrymark anda..malahan ianya memberikan pandangan negatif apabila hasil dan mutu scrapbook anda macam getah skrap yang sepertinya tidak sempurna umpama jambatan separuh siap..adakah anda tahu bahawasanya kawan anda ini bagaikan orang gila menyiapkan scrapbook seorang diri .yang sepatutnya dibuat secara berkumpulan..adakah anda ini memang tergolong dalam kalangan orang-orang yang mementingkan diri sendiri tanpa menghiraukan keadaan orang lain disebabkan perbuatan dan perangai anda?????sebagus manapun anda dala menjayakan dan melancarkan RAFEST tersebut tetapi anda harus ingat bahawa carrymark anda akan berkurang sekiranya scrapbook kita tidak disiapkan dalam masa yang telah ditetapkan..perkara ini juga akan memberi effect kepada empunya badan ini punya carrymark..perlukah saya mengingatkan anda berbanyak kali supaya anda sedar???perlukah setiap benda saya perlu menghantar pesanan ringkas kepada anda supaya anda membantu saya menyiapkan scrapbook ini???perlukah???perlukah?!!! bila saya mengingatkan anda beribu kali..jawaban yang keluar dari mulut anda hanyalah "iya,sekejap lagi aku tolong".anda memang betul2 Melayu..hanya janji manis di bibir.

saya berharap kalian sedar...

No comments:

Post a Comment