Saturday 3 November 2012

hari hari kerja..

sat lagi pukul 12 tgh malam aku kerja..kerja hape??kfc kfc kfc... bosanbosanbosan kan..tapi nak wat acano.. penat memang penat.tapi best,..mencabar .tak main lah kerja kt shopping complex ni..tak mencabar langsung.try lah kerja kfc kalau kau hebat..haha..kira aku dah hebat lah sekarang ni..
aku takda modal nak cerita.kahkah

ha!.hari ni hari sabtu.hari khamis haritu.latip dgn gaybang datang kfc.tempat aku kerja..dah la petang tuh hujan lebat.aku dahla naik motor.hmm..alamatnye mmg basah kuyup lah aku bila sampai kat kfc. masuk2 kfc je..semua pandang.mana taknya,dah basah kuyup..seluar jela..baju tak.aku pkai sweater..kiki. nak pakai baju hujan tapi.cari kat rumah.tak jumpa.dgn dah lambat.so lenjan jela dalam hujan..

aku masuk pergi punchcard.pastu pakai cap.pastu g lepak ngn diorang.pastu aku masuk dalam balik.minta kat manager nak break awal.so lepak lagi lagi dan lagi..bla bla bla..baju adalah sikit basah dek kena hujan.
ok.mau gerak.siap2.nak p kerja.

2 comments:

  1. i'm not done yet with U,...!!kw pehal tetibe pm aq kt fb ckap bukan2 psal aq,....?!U dunno me dun judge me ikut suka hati,...!#IThoughtItsFineToBeFriendWithU,......

    ReplyDelete
  2. Bukan dia Yg hantar msg tu. Tapi ak.

    ReplyDelete