Monday 26 November 2012

nak kahwin dalam air.


semua orang nak kahwin gah2.ada itu la .ada ini lah. nak guna theme itu la.segala bagai. tapi banyak2 macam.aku pilih.tempat kahwin aku nanti dalamair.tapi takkan lah dalam air masin kot.bukan di lautan atau di pantai.mau pedih hidung aku.tap tap..inviters tak datang.sebab port pelik sangat.
aku nak buat kat swimming pool.dan semestinya swimming pool itu kepunyaan aku..hak milik aku.dan semestinya lagi.swimming pool itu berada di rumah aku .rumah tu takyah besar sangat.aku tahu nanti bini aku tu takut nak duduk situ..yela.aku nak anak berapa orang je.mesti bini aku pikir dalam rumah tu ada hantu or seangkatan dgnnya.

yelakan..memang la dah ada yang buat cmtu.tapi tak ramai..so aku nak jd orang melayu pertama yang buat camtu.





tapppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


ala..kalau orang yang datang tu.acano??bertambah lah kos perbelanjaan.hmmm..ok la.cancel dgn idea mantap yang sememangnya tak mantap tu..

ok.aku pilih atas air.dan ini muktamad.



ha.aku nak cmni tapi bukan sebijik camni.


ha..kek letak kat situ..nanti lepas aku ngan bini aku dah potong kek.aku tolak dia masuk dalam air..kahkahkah..siap lah kau...



tapi papehal.akan ku utarakan idea mantap ku ini kepada insan yang tersayang.makbapak aku.dan bakal isteri aku.

No comments:

Post a Comment