Sunday 20 January 2013

dean's list

hello semua. now pkul 3.lebih kurang.aku buka tingkap sikit.malam ni rasa bahang. aku ngantuk.tapi tak tahu lah kenapa tak boleh tidur.belakang aku rasa sengal-sengal.maybe tidur tak cukup or ada sebab2 lain. 

DEAN'S LIST.yup.dean's list.hari jumaat haritu adlin sent mesej kat aku.dia bgtau aku dpt dean's list. time tu aku tengah tidur.timetu lebih kurang pukul 11 pagi. aku dengar bunyi mesej masuk then aku check la..

aku taktahu la ape perasaan aku bila tahu bout that. aku rasa cam takda special pon bila dapat benda tu.yup.ramai orang yang berharap and struggle gila-gila for that but for me.entahla.benda tu macam takda function pon.bukan aku tak bersyukur . tapi...hmmmmm.

now .ayam sedang berkokok.sahut menyahut.seronok betul tinggal dekat kampung.
kat bandar korang takkan dengar bunyi ayam berkokok time2 camni kat tepi rumah korang..kalau ada pon mesti kat phone korang..
hah! aku dah merepek.ok now aku try tidur.bye.

No comments:

Post a Comment