Thursday 26 January 2012

hmmm...


otak cam tengah berserabut tapi aku tak tau ape yg aku tengah pikir..bala bala..
ke aku sendiri yg wat otak aku berserabut...
muttaqin!!!!focus lah!!!!
headache la woyyy cmni..!!!apepon tak boleh la...
assgment melambak..tak sampai sebulan lagi dah melambak kejer..
hmmm...camne lah kat main campus nanti...mmg hancur lah aku..
ntahla..orang yg selalu guide aku bila aku lam ituation cmni ,dia dah takde dah..
cam kapal kene ribut dah nih..
katil berepah..note tak buat lagi..
kene catch up lagi..
paham pon tak sangat...
weyyyhhh!!!!mane kau....tolong lah aku..
need u..really..!!!! 

p/s:your strength and energy into what you do best and approach every challenge with determination ok!!!!
go muttaqin!!!!u can do it..(tipu semata-mata)..just nak sedapkan hati..

kenapalah aku tak exit2 lagi english...kalau tak takdelah hari2 jadual aku pack..tu pon naseb baek mlm takde kelas..kot2 lecturer buat gila tetiba nak wat kelas malam..
mmg mensasau la aku..lagi2 kau takde...arrrggghhhh...!!!!damn it maaaa...!!!

No comments:

Post a Comment