Saturday 14 January 2012

kesedaran buatku

ok..ak admit...aku dah bace semua entri dalam blog kau.
disini masih bersama janji dan kesetiaan kepada kau..
aku yakin dalam mencari sesuatu yg tidak pasti..
aku akan try...
my special one..yup..kau selalu na settle kan our probs but aku yg ego sangat..kau ckp baik2 nak settle benda tu tp aku marah2 kau..tak tentu pasal..ok now..aku just mampu bagitahu kau ape yg aku nak cakap melalui blog.
aku nak bagitahu pakai fon..call or msg but when i calling u,ur voice like dont want to talk longer wif me..i guess..sorrry if salah..maybe kau ade sebab kenapa kau buat cmtu..

ok..totally tq semua ni buat aku betul2 sedar...b4 dis kau penah berterima kasih kt aku coz aku yg mengajar kau erti rindu,cinta n sayang,,,tp bila dipikirkan byk kali,,sebenarnya kau yg ajar aku semua2 tu..

No comments:

Post a Comment