Tuesday 10 January 2012

My Special One

assalamulaikum dn salam sejahtera..aku tak tau nak start dari mana..arrrggghhh...otak aku sedang berserabut..
sambil typing ni aku dgr lagu Ukays-Lepaskanmu Kerana Terpaksa..haha..lagu nih terbaek..semua mantap..
sumpah aku cakap..ulang byk2 kali pon aku tak bosan dgr..
ok start..
first of all,kau bkn beban untuk aku..kau bkn beban tuk aku...maafkan aku selama ni aku tak hargai kewujudan kau dalam hidup aku..maafkan aku..aku tak tau la aku ni laki cmne..kenapa aku tak hargai kau selama ni..mungkin aku lg pentingkn kerja aku drpd kau..dan benda tu buat kau gase tak dihargai dn aku wat kau mcm tak penting dlm idup aku..aku selalu marah2 kau..bila kau text aku tak reply..if aku reply pon just sepatah2 je..n bila kau call,aku cam taknak ckp je ngn kau..maafkan aku..semua bnde yg sepatutnye kau dapat tp aku tak bagi n buat..maafkn aku..macam2 aku janji dgn kau...tp mmg boleh kire la berapa yg aku buat..maafkn aku..terima kasih coz ape yg kau janji ngn aku,n kau tepati janji kau..kdg2 aku just kidding je suruh kau buat bnde tu tp ko betul2 buat bnde tu..aku tak sangke gk..hmm..aku cm buat kau terhegeh2 kat aku..yup..relationship is about two person..n memerlukan dua insan..tp aku tak..aku buat kau cm kau sorg je perlukn aku..n buat cm aku ni tak perlukn kau dlm idop aku..ape pnye laki la aku nihhh!!!!!!!!!shittttt..

dulu selalu kau call aku n aku call ko..borak lame2..gelak2...sampai golek2..bila mesej plak,mesti mcj lame2 sampai fon aku penuh ngn mcj2 dr kau..macam2 bnde kite mcj...argggghhh....kite skype skali je..tu pon tym tu aku kt kfc..semua pndg...tp peduli ape aku...bia la dorg tau yg aku ade kau..aku bangge n bersyukur cz even kite gaduh teruk camne pon ko still ade ngn aku..always by my side..always...alwayss....bila aku sakit..gila2 kau jage aku..caring about me..tanye ubat da mkn belum..even kau baru je tnye td,,,kdg2 tu setiap sejam kau tnye aku da mkn ubat or belumm...da minum air mineral ke blom...da call ummi ke blom...da call buya ke belum...kau selalu tegur aku...ajar aku care duduk ...yela...care aku duduk pon cam lahanat...tak respect org lgsg...ajar aku care hormat lecturer...care ckp ngn mmber2 kau...ingat lagi tak lagu kite..."Cinta Kita " by Teuku Wisnu ft Shiren Sungkar...haha..aku igt lg cmne kau boley layan lagu tu...siap before cuti sem 3bln kau bg aku lirik lagu tu kt atas A4 paper..siap gmbr kau n aku ade skli kt paper tu..selalu makan same2...aku gase tym makan tu aku mcm raja..siap kau hidang kat atas meja aku..i mean kite berdua..biar la org nak kate ape...untunglah ade org sayang..haha...best..agak sedikit menganjing kt org laen...yg aku ade kau...haha..bila kite gadoh kau selalu ckp yg ko nak putus...tp aku tau...even mulut kau ckp ayat tu tp dlm aty ko still sayang aku..hmmm...drp kite mule kenal sampai lah ke hari ni...aku tak geti2 camne care nak pujuk kau bile kau merajuk...selalunye kau akan pujuk diri kau sendiri bile aku tak pujuk kau tyme ko merajuk..kejam betul aku nihh...

ape ape yg kau bg aku,aku still simpan sampai sekarang...stick lolipop,plastik tisu yg macam pampers,...ade tu kau buang gelang warne purple..aku kutip balek...aku simpan...da la aku minat gile2 kaler purple..pastik choc pon aku simpan lagi..plastik gule2...even botol air kau pun aku simpan...semua bnde aku simpan sampai sekarang...tak kesalah hubungan kite macam mane pon...even bnde tu org laen anggap sampah pd mata mereka tp aku anggap bnde tu adiah dari kua...memori ngn kau...bile aku sedih kau always try tok happykan aku..wlaupun kdg2 tak jd..haha..hmmm...atleast try kn..ok la tu..aku suke tgk kau bile kau pakai kaca mata pink..comel sgt2..tp ko kate cm selekeh bile pakai spek..ha!!aku suke tgk kau gelak..like like..

tp sekarang dah laen...everything changed..totally changed...

No comments:

Post a Comment