Wednesday 11 July 2012

hospital macam ni ke?? #2

assalamualaikum.dah lama aku bajet nak update benda ni.tapi aku busy teramat dan malas.
aku nak sambung sikit suasana hospital.aku pon taktau apa yg menarik minat aku sampai aku nak update .yela ka.. hospital je pon.tak grand langsung.

dalam bilik aku ni ada sorang pakcik.namanya aku tahu.sejak aku masuk hospital tu(dah lama dah), aku tengok dan dok perhati je.takde  sape yang datang melawat dia.kecian dia. bila time melawat tu,mesti dia dok tengok jam.yela.dia pakai jam.memang dok tgk jam je la keje dia.aku pon pelik.apa yang dia dok tunggu ni. aku pon ada lah sikit kemusykilan yang timbul kat kepala hutak aku nih.nak tanye??mmg rajin pulak aku.

lagi satu kalau time melawat mesti dia dok call orang.tak tahu sape yg dia call.aku agak mesti dia call anak2 or sedara2 dia suruh datang or bila nak datang.muka dia sumpah kesian.bukan nak kutuk tapi memang kesian gila oooo.. anak2 dia pon tak kan la tak kesian kat bapak dia tu.kesian sorang2 kat hospital.kompom dia bosan.dah la dia tak borak2 ngn sape2.senyum pon tak.memang org nak tegur dia pon pikir dua tiga kali.haha



ni la pakcik tu


ha.nampak tak??kesian dia.bila time dia keluar wad tuh.bukan main seronok lagi muka dia aku tengok.siap tersengeh-sengeh lagi kat pesakit lain.haha.kalau bapak aku yg masuk hospital.kompom tiap2 masa aku jaga bapak aku,.ok salam.

2 comments:

  1. kesian kat pak cik 2...pegi la tgur ke ape ke die..kesian ooo sorg2...touching tetiba...

    ReplyDelete
  2. nak tegur dia pon tak berani.muka dia tak senyum langsung

    ReplyDelete