Sunday 1 July 2012

y repeat!!!!

argghhh.jemu sudah aku dengan kelas.
tiap2 hari kelas.budak2 lain sume chill je kat bilik
rumets aku tiap2 masa tidor.
almaklumlah takde kelas.
if ada pon mmg sikit gila.
tapi aku???y so many classes maaaa...
why??why??
guwa jeles.hampa la weyh
semangat nk g kelas hancoss
awal2 tu ada lah.
siap 15minit awal aku datang kelas.
penat tu mmg penat lah.
kau bygknlah kelas aku dah la kne naik tangga pastu kat ujong dunia lagi.
tah mana ceruk tah uia sumbat
repeat??itu perit.aku belajar bnde sama. bosan woooo
aku siap dah hafal ape lecturer tu nk cakap.siap dah boleh wat cerpen dah ayat2 dia tuh
semua soklan mdm aku boleh jawab.
tapi aku tak jawab. t budak2 kate aku bajet terer lah pulak.
so aku mendiamkn diri dlm kelas .except for english class.
aku layan dunia aku.mawar khalayan
madam dok bebel.aku start berangan.
if bosan,aku just perhatikan perangai budak2 kelas.
ada yg muka toyer.muka bosan cm aku.
ada yg tgh korek idung then kantoi ngn aku.tapi guwa diam je.
taknk bukak aib.haha.kesian kau.
if bosan lagi aku mesti pg fon.
tggu sesape nk msg aku.
kot2 celcom ada antar msg .
if kelas 2jam tu,adalah dalam 17kali aku tgk fon aku.
tu mmg dah bosan habeh dah tu.
ataupon aku amek testpad then lipat dua pastu aku mengarut bagai kt atas testpad tu.
kiranya madam cm nmpk aku nga buat note.
ada lah sorg mamat tu perasan.then dia tanya
"kau tulis ape tu"... erk..takde pape.
haha..aku igt nk balik bilik je.then layan Hawaii 5-0.

No comments:

Post a Comment