Friday 8 June 2012

ah..peduli hape.

aku tahu lah bagi korg budak2 uia dpt cuti extend tu best or tak.tapi bagi aku ia adalah sesuatu yg hampeh..tau tak aku dah bosan duduk rumah.dah 3bln aku duk rumah..haiisshh..tak sanggup lg dah nak duk umah je..so dgn muktamad dan mutakhir nye aku dah decided bahawasanya aku balek esok pagi..tp tak sure ag gerak kol bape..bergantung kpd bapak aku ni..haha..


start semalam aku dah start packing barang2 aku yg banyak nk mmpus ni..mcm nk lari rumah ada jugak..adik aku siap tanye..alang!banyaknye barang,.haha..kesah plak..n td bru je siap packing segala barang..sementara itu budak2 laen sedang syiok berjimba..lepak2..usha2 tv..aku dah ready nk balek uia..aku tak sayang uia.tapi aku dah bosan dok umah je..tp aku dgr cite uia tak bg balek b4 ahad ni..so aku peduli hape...risiko itu best!!


tapi sebenarnye aku balek awal sebab aku nak g lepak ngn member2 aku..ad event..nak maen futsal..tapi aku tgk jela..kaki pon tak elok lagi..hehe..aku nak lepak je ngn dorg..lame dah tak jumpe diorang...ceyhh..puihhh...


so aftr futsal tu aku bajet nk tido umah cipot..hehe..tapi semua plan aku ni hancurs kalau uia tak bg kunci bilik esok..mmg celaka lah an..haha..tp peduli hape..aku ada backup plan untuk segala kemungkinan..haha..smart kan aku??hehe..


ok jap lagi ..dlm 15minit euro 2012 dah nak start..opening poland vs greece..


ok chaw...wiiihuuuuu..

No comments:

Post a Comment