Monday 4 June 2012

bermulanya hariku di hospital

aku mencanaikan tulisan aku di Hospital Melaka.sepatutnya harini aku just ada appoinment dgn doctor..tp benda lain pulak jadi.aku kena tahan masuk wad pulak sebab doctor kata tulang kaki aku ni tak cantum lagi..dah 3bulan,but yet tak cantum lagi.amat menyedihkan..makanya setelah berbincang dgn ayah aku dan doctor yg check aku tu,aku bakal di operate untuk masukkan besi kat dlm kaki kanan aku ni ha..sekaligus mensia siakan masa 3bulan aku tu dgn amat sia sia..huh..sedih bhaii!

tapi takpe..aku tahu semua ni salah aku..patutnye awal2 lagi kat PPUM aku dah sruh doctor masukkan besi.tapi aku yg degil.yela.aku taknak kaki aku berparut .ni tak lawa la an...haha..aset tu bhaii..so direct lepas appoinment aku terus daftar masuk wad.so sekarang,aku sedang update blog sambil erlantar di atas katil hospital yg tak berapa nk best ni..bersama bantal yg keras..dah la kene pakai kain hospital..alasan dy,nak bg doctor senang check kaki aku..cm takde kaitan je.haha..

now aku dah 9 jam berada di hospital..tinggal bersama2 pesakit2 yg lain..kat dpn aku pesakit Cina.
kat sebelah aku pulak pesakit melayu yg umurnya 85 tahun..hmm..nanti2 lah aku cerita pasal diorang..syahdu lah pulak aku tgk diorang ni..

ok chaw...weeeehhhuuuu

No comments:

Post a Comment