Wednesday 20 June 2012

hah! aku lambat.

hah! what a day...
aku dah tidur awal kot mlm td.tp still bgn lambat.
aku bangun pukul 7.49pg..oh shhittt...
hancosss

aku chill dulu b4 pergi mandi.then aku siap pukul 8.07pg.

lagi pon LY ada air-cond
english language is my fez class for this sem.

hmm..
buruk bebnor perangai
adalah sikit sesat tym nak cari kelas.nassib baik naluri kelakian aku mantap


kat kelas aku ada gak yg OKU cm aku.but she is using wheelchair.kesian dy.sob3


today tak start lagi belajar.
just sembang2 ngn madam .
my fez impression..madam itu ok.
tp aku tgk bdk2 kelas cm diam je.
bdk perempuan yg byk cpt.
so aku taknk la suara laki hilang dlm kelas tu
jadi.
aku pon memulakan conversation ngn madam.
bg la skit2 idea yg bernas.
opinion..suggestion
tu aje lah kot
budak2 perempuan nk tukar venue klas
tp gua bangkang!!!

tp kesian plak kt budak yg pkai wheelchair tu.
dy kate susah nk gerak.
so aku terpaksa redha kalau venue class kne tukar.
dy lebih memerlukan.
so the priority is on her.

now aku dah kat bilik.kelas patut abeh pukul 11
tp madam abehkan awal.
tu yg aku ngah update blog ni.
kalau tak mmg tak sempat.
tapi kau tau first week ni mmg klas abeh awal.or takde class.
itu biasa.
n aku memang expect keadaan ini berlaku.
hehe.

ygg sedihnya aku tak kenal sorg pon classmates aku.
itu sedih.
tapi cm biasa lah perangai aku
buat2 kenal .
hehe.
budakperempuan sorg pon aku ta kenal.
dah la tadi takde sesi introduce.
haha.mcm kt sekolah lah pulak nak introduce2 nih.
tapi itulah hal.itu lah cara tok cepat kenal our classmates.

pas abeh kelas english aku terus gerak balik bilik
..niat hati nk g makan dulu kat cafe tapi apakan daya.
im alone.
nanti sape nk pegangkan makanan aku.
so terpaksa lah aku naik bilik dlm keadaan lapar n kehausan
dahaga.
kenalah tunggu lunch.
brunch..

otw nak balek bilik.
madam jalan sekali ngn aku.
borak sekejap.
then dy bla entah kemana.

tammat

5 comments:

  1. kesian kan..kalau kau ada kompom tiap2 ari aku suruh kau belikn makanan tok aku.haha

    ReplyDelete
  2. amboi kau . kau ingat aku ni hamba abdi kau ke ? ceh . HAHA. kalau aku ada pun aku cuma boleh tulung tengok je :DDD

    ReplyDelete
  3. ok.kau kejam.putus sedara la cenggini

    ReplyDelete
  4. pergh wey . agak2 la doe. haha. alalala . merajuk . mestila aku tolong kalau aku ada ngan kau . haih . alang lalang ni .

    ReplyDelete