Monday 18 June 2012

aku berpeluh kaw2


disebabkn UIA sungguh cerdik dan pintar
maka telah mengambil pelajar sampai overlimit..



lantas dan pantas mnyebabkn keadaan UIA ni mcm tin sardin yg telah dimasukkn 3tin sardin ke dalamnya
alkisah aku g dinner kt cafe mamak.ali bistro

aku ckp kau.pack kaw2 punya..
sampai aircond tak rasa langsung..
dan tak semena mena peluh jantan aku keluar..
puuuiiihhh
panas gila baq hang..
mmg rasa nk bla..

tp nasi dah ambik..
dah la byk..
aku mkn sambil merasa peluh aku keluar dr tubuh jantan aku ni.
sumpah geli nk cite..
haha.
kan kan..

aku makan laju2 sampai rasa nk tersedak..
aku rembat air member sebelah..
pastu amek tisu..
aku lap2..
pastu aku chill..
then peluh semakin berkuran..
after 5minit
....................................
jengjengjeng..
peluh sudah tamat keluar dr tubuh.
yeaaahhhh..

No comments:

Post a Comment