Friday 6 April 2012

aku OKU!

haha..yup..now aku nak cite pasal aku mnjadi OKU terhormat..uwaaaa...sedih habaq hang..hari ni hari ke-25 kaki kanan aku patah dan dalam proses baikpulih ni,terpaksa lah aku merehatkan diri aku di rumah makbapak aku kat melaka..hayya..aku main tym tu..punya la kuat lutut buta engine tu..sampai patah kaki aku ni.
tym tu aku nak sambut bola dari atas langit..punyalah ngah semangat sampai tak nmpak dy..dalam masa yang sama dy pon otw na sambut bola tu..haissshhh!!!aku tak nmpak dia n dia pon tak nmpak aku..
DUUUMMMMM KETEBABOOOOMMM!!!!! aku ngan dy belanggar..pergghh,..dua2 terbang melayang ke udara(puihh)....aku dan dia sma jatuh atas tanah..kat padang..punyalah sakit gile babi kaki aku!
aku menjerit kesakitan tetapi rakan rakanku mentertawakan aku..begini mereka tertawa..ha ha ha!!sambil perut bergoncangan!cibai kau!aku serius ni..kaki aku macam patah..mereka masih beranggapan aku buat lawak bodoh dikala di bawah hujan renyai yg agak lebat dan sepoi sepoi bahasa..puihhh...woyy setan!kaki akupatah ni!aku tgk tulang aku kat area keting dah berlubang..argghh...konpom patah,,,tapi aku steady je,,mulemule jela..lepas tu mak aii!!pedih dia rasa sampai kt ujung rambut aku..dipendekkan cerita aku pon dihantarkan oleh ambulans UIA. best gak la..tym tu badan aku dah sejuk gile..haha..
lame pastu kaki aku kenasimen..mulemule doc tu nak masukkan besi lam kaki aku.but aku refused la..sebab effect dia lagi banyak..so simen je..hehe..


ha!ni lah rupanya kaki aku.

aku terlantar kat hospital dgn hati yg paksarela..aku terpaksa diriku dipaksa..sumpah bosan duduk hospital..tapi hospital tu meal dia sedap la..hehe..hari ke-4 aku kat hospital,makbapak aku datang ambil..
so sekarang hari yg ke-21 aku terdampar di rumah atau lebih terperinci di dalam bilik aku..
nasib baik ada kerusi roda..senang sikit nak jalan2 dalam rumah ni..




ni lah kerusi roda aku..haha














2 comments: