Wednesday 18 April 2012

*sabar je la

byk bnde aku blaja n dpt new info bila aku patah kaki....
byk bnde yg aku tak boley  buat bila aku patah kaki..
antaranya..

1) aku tak boleh n tak dpt tido meniarap..
-aku try tiap2 mlm bhai..even kaki sakit bila try tp aku try gk..pergghh...perit ya amat!.try try try smpai aku   tdo lambat tiap2 mlm..ahah..so kpd kekorang yg sihat walafiat tu..tdo la meniarap selagi anda mampu melakukannya..nikmat gile dpt tdo meniarap..try la..!!


2)tak boleh mengeliat dgn sempurna..
-yela an.. mengeliat yg paling best adlh mengeliat yg melibatkan semua anggota..termasuk kaki..aku dpt mengeliat sblh kaki je..sblh lagi tak boleh..aku try tp kaki aku mengeletar cm kene letrik..haha..lawak gila..last akupasrah n redha yg aku tak mmpu nak mengeliat dgn sempurna..hayya..seksa gila..sekssa gile..tp takpe..yg  pntg skrg ni,tiap2 hari dosa2 kecil aku dihapuskan..haha..bkn senang nak dpt chance cmni an..pikir2 balek banyak gk lah dosa aku buat..

3)tak boleh g kelas/kuliah
-pergghhh...yg ni plg sentap..org lain ssemua g kelas..aku je yg terpeleot kt uma..manyak suerr..kalau aku ssakit ley g jalan2 takpe..ni tiap2 dok pndg tv..bosna gile r..bontot pon da jemu asyik duduk..


p/s:selalu korg sihat ni..buat la something yg org sakit tak boleh buat..now!!!

No comments:

Post a Comment