Monday 2 April 2012

!!sentap!!




toink!!toink!!





uwaaaaa!!!!sedih kecewa hampa !!!!orang laen semua g kelas..study..bace buku..baca note..buat study group
aku boleh bayangkan camne suasana kt uia skrg ni..deretan pelajar sedang berlari2 pergi ke kelas sebab lambat..ahaha..bdk2 stdy kat london bridge..bdk laki n perempuan ngah bincang bout presentation..
and ada couple ngah dating..ambik kesempatan letteww...if kat bilik pulak time ptg mesti tido..tak kesa la kai ke pempuan..same je..kot..hehe..time malam baru nak siapkan keje..baru nak stdy...apstu tido lmbt..tp yg bagus nye bangun awal..
tp...aku ni???dok umah je...ape la nak jd ngn aku ni..hati memberontak nak balik uia then g class awal!! uwaaaa!!!
ok..sedikit menyesal escape kelas dulu..datang lambat..tak siapkn keje yg lecturer bg..dlm kelas tak focus..main2..dah la..aku dah mnderita ni..cepat2 lah elok kaki aku ni..wahai kaki..kenapa kau patah time aku nak ambil final exam..semua students kt CFS tu ngah struggle gile2 nak pass exam n nak dpt pointer gempak..
dah la aku tak bawak balik buku pon..tak tau nak baca ape kt rumah ni hanaseb baek ade org bagi aku novel n puzzletapi dah siap buat,,,n da abes bace..so terpaksalah..tiap2 hari dok pndg dinding...bumbung..ahha 
tp takpe..aku redha ngan ketentuan Ilahi..ada hikmah ni!!ok chaw!!hehe

No comments:

Post a Comment