Monday 9 April 2012

mimpi







ok start terus.

mulamula aku kat rumah aku..time tu tengah gaduh mulut dgn mak aku..aku cm nak lari rumah..haha..aku pack barang2 aku nak maukkan dlm beg..aku masukkn sekali daging2 burger yg keras n tak masak lg tu dlm beg..pastu mak aku bg lagi dua keping daging burger tu..mulamula aku taknak tp aku ambik je..haha..ape kejadah nak bawak daging burger???hayyaa..then aku naik motor LC hitam aku ..aku pakai sweater paul smith aku.dgn seluar jeans bundle yg aku selalu pakai kat UIA..aku start motor then aku bawak full speed keluar dr halaman rumah aku..tibatiba sampai kat mane tah..ok now aku tengah berdiri then aku taktau mane motor aku hilang..aku diri kat ats tanah..cm kat tanah rata kt tempat kosong..

kahkahkah..yg kelakar nya tibatiba aku nampak siraaj n dengar suara dia..dia tengah bawak kereta warna coklat kekuning-kuningan..nama ape ek kereta tu??aku lupa la..yg pasti plat kereta tu
  MAW 324..ingat lagi kot..haha..tah sape punya no plat tah..ok..tibatiba aku pasang belon panas..besar gila..tinggi same cm KLCC..belon panas tu kaler kuning..tibatiba aku tgk umi pegang tali belon panas tu then dia lepaskan dgn muke sengih2..haha..then belon panas tu naik la ke udara dengan pantasnya..laju dia cm roket berlepas..laju kan??haha..time aku tgk tu sumpah aku bengang gile..aku maki hardcore gila..sorry..hehe..tp dlm mimpi je..hardcore gile aku maki dia sebab lepaskan belon panas aku..n dia plak wt muka sengih dia.

lepas tu tibatiba kitorang ada kat dlm satu bilik..ada meja besar n then kitorang duduk kt meja tu..kitorg tu ialah aku umi siraaj nab .tibatiba..dgn selamba nye aku nampak umi n nab tgh dok bermesra mesra..cilakakk!!bengang gila dlm hati aku  ni..boleh plak dok pegang2,,maen2 rambut..dafuq..
then tiba2 aku lari keluar bilik tu ..jeng jeng jeng,,aku ada kat taman mana tah..aku nampak pokok besar n aku duduk atas dahan pokok besar tuh..sampai aku mati..aku nmpak la aku mati kat atas dahan tu..


ok!dah habis mimpi aku..

ha.komen pasal mimpi bangang aku tuh.

apsal lah pulak nab dgn siraaj tibatiba masuk dlm mimpi aku..takda org laen ka??cibai betul..haha..sampai sekarang aku pelik...aku sedar2 je dari tipu aku pelik..apsal dorg lak yg masuk mimpi aku..hayya..
bala..bala..ape kejadah nye semua ni..ni mesti ada pape nih..kan??kan??
bagi la mimpi best sikit..wallaweyhh!!

No comments:

Post a Comment