Monday 16 April 2012

#unanswerable question

aku tgh syok2 layan twitter,facebook,texting..
then tibatiba adik aku paling kecik datang msuk bilik aku then duduk sebelah aku..
dia main ape tah..
akau biar jela..
malas nak layan..
tibatiba dia tanya aku cmni..

"alang..alang bila nak kawin"..

aku tak ckp ape2 sebab tgh pikir nak kawin bila,,
pastu dia sambung lg..

"nisa(nama adik aku) bkn apa..nanti bila alang kawin..mesti dpt baby kan.."


aku pandang adik aku ngn muke pelik..apsal kau pikir pelik2 ni(tanya dlm hati)..
adik aku sambung lagi..

"nisa suka baby..comel..alang kawin la cepatcepat..nanti nisa boleh main ngn baby."


aku buat tak layan pastu dia keluar bilik..#aku pandang dia sekejap.

p/s: nmpak sangat adik aku dah bosan ngn adik beradik dia..tiaptiap hari nmpak kitorg..ataupun dia dah menyampah tgk muka aku..ahha..

No comments:

Post a Comment