Sunday 22 April 2012

alkisah nak g potong rambut

stlh aku bgn..
aku bersiap2 nk g potong rmbut aku yg lurus ni..
makkk oii..dah panjang gile rambut aku'adalah dlm 15 cm..
aku rasa lah..
rimas nak mampus..
aku pon terpikir..
cmne la perempuan boleh tahan dgn rambut anda yg panjang2 tuh..
yg plg rimas bila rambut kene mata n telinga..
perrggghhh...cmne korg ley tahan ek??
owwwhhh..mungkin korg sudah dilatih sejak azali untuk berambut pnjg..
n lumrah dan fitrah seorang lelaki untuk mmiliki rambut yg tidak pnjg a.k.a rmbut pndek..
okkkkkk..da siap..
g la port yg aku slalu gunting rambut..
tp shiiiitttooo!!!
kodai dio tutup plak..
hampppeeehhh...wat penat den je..
kau tau tak bukan maen payah aku siap..
dgn bertongkat lagi semata mata nak g gunting rambut
tp kau tutup plak..
hayyaa..
then tibatiba teringin nk mkn cucur udang..
g la ..aku dlm kete ..mak aku g bli..
kete mak aku parking cm kacau kete lain yg jln..
ttbe ada plak kete waja putih ni nk kuar..
hon la cibai..
kau nak lggar plak kete..
issshhh
berlaku konflik seketika...
.........................................................................................
(klimaks rahsia)
konklusi..
kereta dia berjaya keluar..

No comments:

Post a Comment