Saturday 14 April 2012

campakk simen jaoh2

waaaaahhh!!!!cayalah kaki aku ni..setelah sebulan kaki aku kene simen..makanya..semalam aku ngn bpk aku g Hospital Melaka untuk buka simen..ktorang gerak dr rumah pukul 7 pg ..sampai pukul 8.30pg cmtu la..
aku naik kerusi roda..saje tak pakai tongkat.tak yakin..haha..then sampai je buat la ape yg patut..aku bajet lepas buka simen ni nak tukar simen fibre punya..yela..wa ckp lu berat gile kot simen tu,..sebulan aku dok tahan je berat dia..siap kalau nak g bilik air ke..mana2 ke..kene pegang kaki aku then baru boleh jalan..
kalau tak rasa kaki cm nak tercabut je kalau tak support guna tgn aku..

ok2..lama2 pastu doctor pggl..masuk jela dlm bilik..bapak aku hilang entah kemana..so aku sorg2 jela..org semua usha pelik je..yela..dahla aku gune kerusi roda..sorg2 pulak tu..doctor kate sruh aku buka simen..nanti dia decide nak tuka fibre or not..

time nak buka simen tu doctor2 tu gune la cm gergaji ..yg pelik nye..kkorg bayangkan la ea..
gergaji tu boleh potong simen yg keras nak mampus ni..tp bila kena kaki aku..takde luka ape2 or kesan ape2..
pelik kot..time tu ak dok tanya dlm hati..aik??awat kaki aku tak cedera bile kene gergaji tu..
haha..
so now aku gune tongkat..bln 5 ni g fisiologi or dlm bahasa senang nye ialah "cara kerja"..
n 13.6 ni ad appointment..but at the same time aku gerak masuk uia..so cmne ni..haha

No comments:

Post a Comment