Monday 2 April 2012

masih ku ingat

hye!terdetik hati nih tibatiba nak berbicara mengenai CINTA.
cinta adalah sesuatu yg kadang-kadang susah nak ditafsirkan..hanya orang yang dilamun cinta sahaja yg mampu menafsirkannya berdasarkan pengalaman mereka.tidak dapat dinafikan aku JATUH CINTA..haha..aku masih ingat pertama kali aku melihat kau..aku terus jatuh cinta..tapi kau tak mengerti..hanya aku yang melayan cinta aku seorang diri.aku tak berani nak bagitahu kau sebab kau ni perempuan yang berbeza dgn perempuan lain..
tapi takpe..aku simpan..nak dipendekkan cerita yang teramat panjang.....satu hari kawan kau cuba untuk menyakat kau..aku tidak tahu samada dia bergurau atau pun realiti ..kawan kau bagitahu aku yg kau nak aku dengar lagu nih..so,as soon as posibble aku terus dengar lagu tuh kat youtube..dan aku terus download ..selalu aku dengar lagu tuh..tanpa rasa jemu..




yup..ni lah lagunya..tapi tak tahu lah betul ke tak apa yang kawan kau cakapkan tuh..tapi takpe..
sampai sekarang aku dok dengar je lagu nih..hehe..

p/s: tak dapat dinafikan bila kita menyukai si dia tu,kita akan cuba untuk melakukan dan menyukai dan mengingati sesuatu yang disukai oleh si dia.walaupun hanya perkara yang remeh dan macam tak penting bagi si dia.

No comments:

Post a Comment